بچه ها ...گل آقا

بچه ها...گل آقا بهترین مجله طنز بچه ها در دنیا

بچه ها ...گل آقا

بچه ها...گل آقا بهترین مجله طنز بچه ها در دنیا

...

با سلام و عرض ارادت 2باره نسبت به خوانندگان بچه ها...گل آقا و نشریات گل آقا

بله البته و صد البته مجله بچه ها گل آقا یک مجله خیلی خوب است که اصلا جایگزین ندارد.

بچه های عزیز کافیست 1 بار امتحان کنید بدش معجزه می شه

فواید خرید بچه ها... گل آقا:

1-     کلی با هم می خندیم!

2-     در ازای معرفی بچه ها گل آقا به هر نفر صاحب یک امتیاز می شوید و نکته بسیار جالب و هیجان انگیزب دیگر این که با معرفی 3 نفر 3 امتیاز به شما می رسد! چنین چیزی جای دیگری دیده بودید؟

3-     و.... جوایز استثنایی          ده ها و صد ها ماشین (که ایشاا... خواننده های خووووووب بچه ها ... گل آقا قبل از اهدا ما خوئدشان می سازند منتها در فکر خلاق شان!)

4-     و آخرین و البته و صد البته مهمترین حسن خرید بچه ها... گل آقا این است که به من جایزه می دهند

 

بله بچه ها و البته 77 ساله ها و بیشتر

  روی جلد مجله یه کاریکاتور خوووووووووووشگل داره!

اینم معرفی مجله!
توضیح  غیر آموزشی ضروری:

همه این ها که در بالا نوشته شد در صورتی صحت خواهد داشت که من جایزه ام را بگیرم در غیر این صورت تکذیب خواهد شد!

نظرات 12 + ارسال نظر
اهم... یکشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ب.ظ

من همین امروز رفتم بچه ها... گل آقا بخرم ولی نمی دونم چرا نبود لبد قسمتم نبوده ایشاا... یه موقع دیگه می خرم!

فرشته دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:24 ب.ظ

بابا ای ول...
إ إ إ این خودتی‌!؟؟؟

خودم دوشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:46 ب.ظ

بله من به بچه ها گل آقا عشق می ورزم منتها...

مشترک شماره ۱۸ بچه ها گل آقا:نمیس! سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:11 ب.ظ

خوب بود ولی زیاد چیزی نداشت موفق باشی

یکی یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:49 ب.ظ

میگم جایزه رو تو بردی
چون لا اقل من که ۱۰۰ -۱۱۰ تایی از این مجله رو تو آرشیو دارم . البته هفته پیش رو ندارم.

...اهم یکشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:46 ب.ظ http://bachehagolagha.blogky.com

منظورتو نمی فهمم یکی!

زراندوز دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:16 ب.ظ

خسته نباشی وبلاگ خوبی داری اما چرا دیر بروز میکنی؟

مسعود سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:44 ب.ظ http://khesht00.blogfa.com

به نظر من یه خورده چرت بود ولی بازم خسته نباشید

محمدرضا سیدی ( سه سانتی) جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.soosoole_siasy.mihanblog.com

سلام! وبلاگ من هم یه چیزی تو مایه های وبلاگ خودته . منتها با این تفاوت که من می خوام همکارهای افتخاری بچه ها گل آقا رو برای تشکیل یه وبلاگ بزرگ طنز ، فارغ بچه‌ها...گل اقا دور هم جمع کنم . حتما برام میل بفرست . باهات خیلی کار دارم . خداحافظ

p00ria یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.gharamghati.blogfa.com

می دونستی من ۸ ساله دارم بچه ها گل آقا میخونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مدیروبلاگ1300مقاله وتحقیق رایگان چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من درهمان روزلینکتون می کنم
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

سعیده سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://bacheha-ye-golagha.blogfa.com/

خیلی سخته وقتی می بینم تقریبا همه ء وبلاگ های گل آقایی با منتشر نشدن بچه ها گل آقا دیگه آپ نمی شه. گله دارم از همه بچه ها از جمله خودم که وبلاگ هامون رو به دست فراموشی سپردیم و رفتیم پی زندگیمون... اون موقعه نمیفهمیدیم که همه ء زندگیه بچه گیمون تو بچه ها ... گل آقا خلاصه می شد.
حالا من برگشتم... خیلی های دیگه هم با انتشار دوباره ء بچه ها گل آقا برگشتن ولی ایندفعه با فکرای بزرگتر و اشتیاق بیشتر...
ازت دعوت می کنم به وبلاگ من بیای و آخرین آپم رو بخونی...
و خوشحال میشم ID من رو اد کنی تا با هم و با تمام بچه های گل آقا در ارتباط باشیم
Saeedehvet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد